Tuesday, August 18, 2009

ASTAGHFIRULLAH..NIK AZIZ ohh NIK AZIZ.

salam perpaduan..

selepas menonton berita buletin utama tadi...sampai menarik nafas panjang mendengar ulasan NIK AZIZ tentang penyokong UMNO tidak masuk syurga..


Nik Aziz dengan slumber memutar kenyataan pertama dia yg lalu dengan mengatakan hanya kepada penyokong UMNO sahaja yg tidak akan masuk syurga..bukan ahli UMNO..ahli UMNO bukan penyokong UMNO ke??ahli UMNO akan masuk syurga dan hanya penyokong UMNO tidak kemana2 dan tidak masuk syurga..


kemudian kenyataan dia penyokong UMNO tidak akan ke mana2..tak kemana2 maksudnya tak ke syurga dan neraka..nak pegi mana ek?NIk Aziz dah bukak tempat baru untuk penyokong UMNO tergantung di tengah2 tak leh masuk syurga,tak leh gak masuk neraka...


macam mana la langsung takde rase taqwa dalam diri seorang yg DI GELAR tok guru??

sejak berkawan dengan syaitan,menyokong amalan rasuah,mempertahankan seks luar nikah oleh orang bukan islam,putar alam tentang isu sumpah liwat ANWARIBRAHIM,membiarkan DAP menghina islam serta mempertahankan rakan politik terus boleh menghina agama ISLAM kerana perkara itu tidak salah,menghalalkan carut mencarut,menuduh ALLAH juga mencarut,menuduh UMNO dengan bermacam tuduhan untuk mengalih pandangan ahli dan penyokong PAS dari mengetahui kesundalan kerajaan PAS di kelantan dan banyak lagi kemungkaran Nik AZIZ ni semakin songsang tutur kata yg keluar dari mulut dia..


dahulu,semasa Tun Mahathir menjadi PM..tuduhan yg tak sedar diri oleh pokcik nik aziz ni dengan mengecam Tun tamakkan kuasa,mahafiraun,zalim...sekarang dah berbalik pada diri sendiri..pokcik la yg tamakkan kuasa,bapok firaun,bapok segala zalim..malah mengaku diri sehebat tuhan...



NIk AZIZ...NIk Aziz..bertaubat la pakcik selagi pintu taubat terbuka..selagi masih berkemampuan sebelum pakcik menutup mata selama-lamanya.ingat...kita sebagai hamba hanya lah hamba dan taraf manusia di bezakan dengan tahap keimanan dalam diri bukan betapa tinggi serban yg di pakai...


wallahualam...

10 comments:

  1. ko mesti tak tahu ada ahli umNo yg sokong paskan...huhuhu..

    ReplyDelete
  2. sedar sangat...maknenye penyokong PAS yg sokong UMNO juga tidak akan masuk syurga..tu la maksud nik aziz ni..sebab dia tak kata ahli UMNO..dia kata penyokong UMNO..

    kenyataan dia ni lah yg boleh merosakkan akidah org islam sekarang yg dah terang2 jahil...dia bukan tuhan.

    sepatutnya dia tahu tanggungjawab dia sebagai ketua pentadbir kerajaan kelantan..aku takut dia yg di campak dahulu dalam neraka sebelum org lain kalau dia terus berlagak sebagai TUHAN..dia berilmu tapi mengambil kesempatan memesongkan akidah penyokong2 dia yg dah jahil..ni lagi sesat..

    ReplyDelete
  3. Salam Saudara
    "sedar sangat...maknenye penyokong PAS yg sokong UMNO juga tidak akan masuk syurga..tu la maksud nik aziz ni..sebab
    dia tak kata ahli UMNO..dia kata penyokong UMNO."

    Jawapan Saudara kepad keraspedalal amat tepat.

    Nampaknya Nik Aziz dah beri amaran awal kepada pengundi di Permatang Pasir. Biar orang UMNO pangkah calon UMNO. Kalau yang lain pangkah calon UMNO mereka nanti tak boleh masuk syuraga!
    Mungkin Manik Urai masih menghantui dia. Mana tau mungkin kalah kali ini.

    mohamed

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Begitulah 'dajal' memulakan dakyah ke atas umat Islam......... hanya 'dajal' sahaja yang berani menawarkan begitu......

    Penyokong UMNO banyak bersabar serta memohon pentunjuk dari Allah.....

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Nielah dunia akhir zaman. Manusia memesongkan manusia sendiri demi kepentingan diri sanggup memutar belit agama dan fakta. Tapi yang pelik dan ajaib, penyokong tak pernah celik mata dan hati.................Na'uzubillahi minzalik.....

    ReplyDelete
  6. mohamed...

    saya pun sedar yg Nik Aziz cuma menakutkan pengundi 2 di permatang pasir dengan fatwa sesat mengaitkan syurga dan neraka..

    yang gambi....

    memang dajjal...nik aziz ni tak sepatutnya ade bersama dengan PAS..selagi pakcik musang berjanggut ni ade dalam PAS selagi itulah PAS akan di pandang hina.sebenarnye dia sealiran dengan geng2 syaitan DAP dan Ifrit mata satu(PKR)..kebanyakkan pemimpin PAS tak sealiran ngan nik aziz ni.

    adzma...

    bersama la kita berdoa memohon kepada ALLAh agar menunjukkan kebenaran..jgn risau kerana penyokong mereka bukanlah majoriti penduduk MALAYsia..

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum

    Amat terkejut juga bila seorg yg di anggap " org alim " bisa mengeluarkan hukum sebegitu kepada umum. Sesungguh nya utk menentukan seseorg ISLAM itu msk syurga adalah HAK ALLAH bukan kita manusia yg hina ini. Sedangkan Nabi kita junjungan Muhammad pun tak dpt memastikan siapa yg berhak memasuki syurga ALLAH ini kita manusia yg serba hina ini.
    Oleh itu kpd org 2 "Alim" atau " TOK Guru " apa agama sekali pun yg ada kat Malaysia ini , tak payah lah nak keluarkan fatwa dgn mengatakan org2 yg layak masuk syurga.Balik lah kepangkal jalan. Tak semesti nya anda ada 7 serban diatas kepala berhak menghukum org utk msk syurga atau neraka. Balik lah ke pangkal jalan kerana anda telah tersisih jauh dari amalan ISLAM.
    Kalau anda nak sesat seorg jgn lah bawa sekali org yg tidak layak disesatkan.

    ReplyDelete
  8. salam kesedaran...

    itulah bro...langsung tidak takut ALLAH..takde taqwa..sama juga takde iman...kemudian canang kepada pengikut2 dia lah sehebat tuhan..

    anak dia sendiri sedar bapak dia dah di perbodoh2kan/diperalatkan oleh lahanat2 ANWARIBRAHIM yg wujud dalam PAS..

    ReplyDelete
  9. DGN AYAT - innamaa amruhu.... KITA BERMOHON PD ALLAH."YA ALLAH YA TUHANKU, DENGAN kun fayakun, HAPUSKANLAH PENYAKIT KENSER YG DOKTOR TIDAK BOLEH UBAT LAGI. SEMUANYA BOLEH BERLAKU JIKA ANDA PERCAYA DGN hak kul yakin, BERFIKIRAN POSITIF, JGN PUTUS ASA DGN ALLAH.

    GEMPUR!!! GEMPUR!!! GEMPUR!!! PERMATANG PASIR!!!

    ReplyDelete
  10. ginila senang cerita....
    pangilla sape2 alim ulamak yg korang rase hebat..
    buat perdebatan hukum ngan nik ajis ni...
    kalo die boleh jwb smua masalah 2...
    mmg sahla die layak dipangil tok guru...
    sbb pangkat tok guru ni xde sape2 boleh bg...
    kecuali dgn ilmu yg die ade.....

    ReplyDelete