Monday, August 10, 2009

PASS!!!mana la korang punya ulama ni??

1. Sudah berkali-kali saya katakan kepada semua, tidak kira siapa pun yang terlibat dengan rasuah harus disiasat oleh SPRM tanpa mengira dari parti mana sekali pun! Tapi biarlah ada bukti, bukan sekadar 'hearsay' style pembangkang yang kuat main wayang je!

2. Mana-mana individu yang sudah ada bukti yang cukup, mereka yang terlibat dalam rasuah atau salah guna kuasa mestilah di ambil tindakan! Tapi masalahnya, perkara ini tak difahami oleh sesetengah penyokong pakatan gangster ini, mereka sangka bila kita menceritakan pasal isu rasuah bermakna kita hanya mahu pembangkang sahaja yang terkena! Ceteknya penyokong pakatan haram ni kan?

3. Kalau dilihat pada artikel saya yang terdahulu, saya sudah menyatakan pendirian saya, tidak kira siapa pun, asal ada bukti yang cukup, maka dakwalah mereka yang terlibat! Tetapi 'being' pembangkang macam biasa la semuanya dikatakan tak betul! Mereka menuduh kita ni berat sebelah!

4. Pakatan Gangster yang terlampau haram ini juga suatu masa dahulu bercakap bukan main berapi lagi yang mereka adalah telus, transparent dan adil, mereka selalu menuduh kerajaan makan duit rakyat! Bila dapat kuasa mereka sapu lagi dasyat dari yang lain, tetapi masih mereka masih dan tetap mengatakan "UMNO RASUAH". Kelakar bukan?

5. Sekarang apabila satu persatu kemungkaran pakatan haram gangster ini terbongkar, maka si penyokong pengkhianat bangsa ini terus-terusan mempertahankan 'master-master' mereka, inikah yang rakyat Malaysia mahukan? Dipimpin oleh jenis manusia yang pandai bercakap tapi tak reti buat kerja dan perompak harta rakyat???

6. Semalam PM dalam satu kenyataan akhbar telah menyatakan bahawa beliau mahu Selangor kembali! Saya amat bersetuju dengan Dato Seri Najib, bukan apa semakin hari semakin hancur negeri Selangor di bawah jajahan Pakatan Gangster ini! Saya tahu jauh di sudut Hassan Ali, beliau memang mahu keluar dari Pakatan yang tidak halal itu!

7. Tapi masalahnya mungkin dia tak cukup keberanian la agaknya kan? Sebab DAP seperti yang kita ketahui adalah sebuah Parti yang ANTI ISLAM! Kebanyakan pemimpinnya terdiri dari kalangan orang-orang Kristian yang sememangnya amat membenci ISLAM! Baca disini

8. Anwar si pengkhianat bangsa telah berjumpa dengan PM untuk last political survival dia, dia cuba bermain wayang tamil dan menagih simpati suapay kes liwatnya digugurkan, namun usahanya itu ternyata tidak berhasil apabila DS Najib mengatakan dia tidak akan sesekali masuk campur dalam urusan mahkamah!

9. Tetapi seperti biasa pengikut Anwar yang buta mata hati tetap mengatakan mahkamah tidak adil dan bermacam lagi tuduhan konspirasi yang selalu dilemparkan! Sampaikan ada yang sudah mula bermain cerita kononya DS Najib yang pergi jumpa Anwar Pengkhianat bangsa ini! Kalau bab fitnah-memitnah ini memang tak boleh lawan dengan pakatan haram la, anda sememangnya pakar!

10. Betapa hina dan jijiknya taktik pakatan haram ini, mereka akan mengambil kesempatan atas segala macam isu! Asal sahaja ada kesempatan maka mereka akan menggunakan isu tersebut untuk mengenakan pihak kerajaan, kami dah meluat dan menyampah dengan perangai pakatan haram ini, apa kamu fikir kami rakyat marhaen ini bodoh dan buta macam pengikut kamu? Sudah tentu tidak! Kami nampak segala permainan murahan kamu!

11. Kepada DAPsy, sebentar tadi DS Najib sudah mengarahkan pihak polis agar menyiasat mengenai ketua pemuda DAP yang telah menghina ISLAM dan Raja! Kami mahu tindakan segera di ambil terhadap si kurang ajar yang terlampau ini! Kalau perlu digunakan ISA maka gunakanlah! Saya bersyukur ke hadrat Allah sekurang-kurangnya ada juga pemimpin dari UMNo yang berani bersuara, bukan macam KP elitis tu! Tidak ada pendirian!

12. Semakin hari saya melihat semakin berani kaum lain menghina ISLAM sesuka hati mereka, saya tak sangka PAS demi kuasa akan berdiam diri bila melihat rakan mereka DAP dengan sesuka hati menghina dan mengutuk ISLAM, baik di Penang, Kedah, Perak mahupun Selangor! Islam dihina dan dipermainkan tetapi PAS tetap menyepi! Mana perginya parti yang suatu masa dulu memperjuangkan ISLAM? Apakah kamu hanya pandai mengatakan UMNO itu kafir sahaja?

13. Saya masih tertunggu-tunggu ulasan dari Nik Aziz, Haji Hadi dan pemimpin PAS yang lain, namun hingga kini masih tidak ada yang didengari, mereka bersikap seolah-olah perkara ini tidak berlaku, inilah sikap 'double standard' PAS yang amat dibenci oleh rakyat marhaen! Kalau anda baca Haprak Daily, isu ini langsung tidak kelihatan, bebas betul kan suara mereka?

SUMBer PARPUKARI!!

4 comments:

  1. mereka ini semua pelacur orang melayudan islam.

    ReplyDelete
  2. Mengapalah membuat posting dengan bersumberkan PARPUKARI? Kalau dah tak ada idea sangat, tak usahlah buat posting. Kalau nak juga buat posting, carilah sumbar yang ada kredibiliti.

    ReplyDelete
  3. wong pencen..macam anti parpukari je.hahahha
    aku memang malas nak taip sejak dua menjak ni..
    asyik kuar laut je..ade mase sejam dua depan laptop aku ushar la blog2 panas..

    lagi satu...sumber mana yg betul2 ada kredibiliti??mung pacaya ideologi mung..aku pecaya idealogi aku..kita sampaikan fakta untuk pembaca..kalau fakta tu tidak benar jgn malu2 merendah diri meminta maaf bukan tunjuk kesalahan org lain..

    ReplyDelete
  4. gitu la en.ariff.....
    kalau kita cerita tentang kebenaran mereka katakan fitnah...yg sepanjang ceramah lahanat neraka yg mereka denagr tu pulak berita benar!!hahahha..

    kan songsang namanya tuu....kesiann

    ReplyDelete